Benefietdiner op 8 maart 2019, een groot succes!

Het diner was volgeboekt en 96 gasten werden vrijdagavond onthaald op een heerlijke maaltijd in de prachtige ambiance van de Dorpskerk van Bathmen.

Muzikaal werden de deelnemers verrast door organiste Ingeborg van Dokkum en saxofoniste Daphne Wesseling. Zij verzorgden de muzikale intermezzo’s waarbij het zo juist gerestaureerde orgel en saxofoon schitterend harmonieerden.

Het feestelijke diner dat mogelijk werd gemaakt door royale steun van Bathmense ondernemers en vele vrijwilligers werd georganiseerd door de Stichting Vrienden van het Monument De Dorpskerk Bathmen met het doel geld bijeen te brengen om de restauratie van het Holtgräve orgel financieel te ondersteunen.

De acties van de Stichting worden de komende maanden vervolgd met een muzikaal programma waaraan ook Orpheus zal deelnemen.