Diner op vrijdag 8 maart 2019

Wijnactie voor Orgelrestauratie Dorpskerk krijgt vervolg

Na het grote succes van de huis-aan-huis wijnactie, waarbij vele flessen wijn en vruchtensap

werden verkocht en bovendien nieuwe donateurs zich aanmeldden, maakt de Stichting Vrienden van het monument de Dorpskerk Bathmen een nieuw evenement bekend.

Op 8 maart wordt een groot en feestelijk dinergeorganiseerd in de Dorpskerk, die hiervoor sfeervol zal worden ingericht. Door de belangeloze medewerking van vele Bathmense ondernemers komt de opbrengst van het diner geheel ten goede aan de restauratie van het kerkorgel. Het thema van deze avond is dan ook “Een Nieuw Geluid”

De Stichting hoopt van harte vele dinergasten in de Dorpskerk te mogen ontvangen.

De kosten van het 3-gangen diner + welkomstdrankje bedragen € 50,= per persoon.

Inschrijving vindt plaats in volgorde van betaling. De sluitingstermijn voor opgave is 1 maart, of eerder als het maximaal aantal beschikbare plaatsen is bereikt.

Snel aanmelden dus, want vol = vol!

Het belooft een fantastische avond te worden, die met mooie muziek zal worden omlijst.

Aanmelden kan per mail:   info@vriendendorpskerk.nl

De Stichting dankt haar Bathmense sponsoren die dit benefiet-diner mogelijk maken:

Bielderman Catering, ’t Bockje Bathmen, Boode Bathmen, Bronsvoord Woninginrichter, Emte/Jumbo, Flora-Inn Bloemisten, Slagerij Linker